2016. július 23., szombat

....

Sziasztok! Igen végre jelentkezem. Még hónapok ezelőtt megígértem az első részt de sajnálatos módon mindig közbe jött valami és a legborzasztóbb az egészbe hogy a nyaram egy részét a blogra szántam. Hát ez nagyon nem jött össze.
Úgy tervezem hogy pár részt előre megírok (jól haladok vele) aztán szép sorjában ki rakom őket. Ezt a műveletet Augusztus 10-ig terveztem. Előbb nem tudom kitenni az első fejezetet. Nagyon nagyon sajnálom hogy idáig húztam a dolgot, azt ígértem minél előbb hozom de sajnos ez nem nagyon jött össze.
Remélem meg tud bocsájtani az a pár olvasó aki feliratkozott és aki kommentelt. (Egyébként nagyon jól esett, nagyon köszönöm!) Haven és Zayn története hamarosan érkezik, kérlek titeket legyetek türelemmel!

Augusztus 10-én jelentkezem!!
xx Haven B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése